Offertförfrågan

Tempcon verksamhetspolicy – ett viktigt verktyg för ökad kundnöjdhet

Inom Tempcon Group har vi nyligen har uppdaterat vår Verksamhetspolicy. Denna uppdatering är inte bara ett steg framåt för vår interna verksamhet utan också en viktig del av vårt åtagande att överträffa våra kunders förväntningar och bygga långvariga relationer. 

Vår Verksamhetspolicy är en gemensam riktlinje för hela Tempcon-familjen och inkluderar bland annat vår vision och mission, våra värderingar och vår uppförandekod. Den är utformad för att säkerställa att vi lever upp till de höga krav vi sätter för vår verksamhet och våra kundrelationer. 

Kundens perspektiv i fokus
Den uppdaterade policyn innehåller ett nytt avsnitt om IT och integritet samt införlivar tidigare separata policydokument om hållbarhet, uppförandekod och visselblåsning. Dessa tillägg är utformade för att säkerställa att vi skyddar och prioriterar våra kunders information, säkerhet och intressen. 

Vi på Tempcon Group arbetar ständigt för att inte bara möta utan överträffa våra kunders förväntningar. Genom att sätta tydliga mål, tilldela rätt resurser och följa upp våra insatser, säkerställer vi att vårt arbete ger konkret effekt och att vi erbjuder branschens bästa tjänster. Vår policy stödjer detta genom att främja korta beslutsvägar, lokal närvaro och engagemang i lokal utveckling, där hållbarhet och ansvarstagande är centrala element. 

Vi är fast beslutna att skapa och upprätthålla långvariga relationer med våra kunder genom att erbjuda ett engagerande och ansvarsfullt samarbete. Vår uppdaterade Verksamhetspolicy är ett verktyg för att säkerställa att vi arbetar med högsta professionalism, vilket i sin tur stärker vårt partnerskap med dig som kund. 

Tempcons uppdaterade verksamhetspolicy hittar du på vår hemsida. 

Tempcon verkshamhetspolicy